Topdrukte bij klantenservice NS door corona

Topdrukte bij klantenservice NS door corona

Topdrukte bij klantenservice NS door corona ANP

De klantenservice van de NS krijgt vanwege de coronacrisis topdrukte te verduren, meldt het bedrijf. De meeste vragen gaan over het pauzeren van abonnementen, nu veel mensen thuiswerken en geen gebruik maken van de trein.

Ook komen er veel vragen over de nieuwe dienstregeling, het annuleren van tickets voor internationale reizen en de geldigheid van e-tickets of voordeeluitjes. Het aantal telefoontjes steeg naar 40.000 per week, wat bijna 12.000 meer is dan gebruikelijk. Daarnaast was er bijna een verdubbeling van het aantal chatgesprekken en privéberichten op social media, die respectievelijk groeiden naar 38.000 en 17.500.

Dit artikel is alleen te lezen voor onze abonnees.

Kies voor een van de onderstaande abonnementen om direct verder te lezen.
PREMIUM heb je al voor maar € 1,50 per week!

Abonnement

PREMIUM -50%

Alle online artikelen lezen
€ 3,00€ 1,50
per week

Upgrade (optioneel)

Digitale krant
  • Ma t/m za de krant online lezen
+ € 1,00
per week
Digitale krant + Weekend
  • Ma t/m za de krant online lezen
  • Zaterdag de weekendkrant op papier
+ € 2,00
per week
Geen extra's