Brand breekt uit in slaapkamer van woning in Emmen. Bewoner gewond naar ziekenhuis

Brand in woning Emmen. Foto: De Vries Media

Bij een brand in een woning aan de ‘t Oude Loo in Emmen is dinsdagavond een man gewond geraakt.

Een jongetje dat op dat moment ook in de woning was, merkte de brand op, rende snel naar buiten en waarschuwde omstanders, die daarop 1-1-2 belden.

De brand brak vermoedelijk uit in een slaapkamer op de bovenverdieping van de woning. Over de oorzaak is niets bekend.

De man is per ambulance naar het ziekenhuis overgebracht.

Nieuws

menu