Onenigheid over betaling van tuinklus tussen klant en hovenier uit Elim opgelost. 'We laten de zaak nu rusten'

Hoveniersbedrijf uit Elim dumpt snoeiafval bij klant die rekening deels niet wilde betalen. Eigen foto.
Een zakelijk geschil kan muurvast komen te zitten. Dat was ook het geval in de kwestie tussen een kwekerij uit Elim en een klant uit Hollandscheveld. De kwekerij stortte boos een hoeveelheid snoeiafval terug bij de woning van de klant (en postte er een filmpje van) toen deze uit onvrede de rekening niet volledig betaalde. Vandaag kwamen de partijen er samen alsnog uit.
Het geschil ging over snoeiwerkzaamheden, het kappen van drie eiken en het planten van een aantal laurierstruiken. Volgens het bedrijf een klus van drie dagen met drie personen. ,,Een gevaarlijke klus, omdat de eiken ontzettend groot zijn. Zoveel ruimte is er niet om de bomen bij het neerhalen in de goede richting te sturen”, vertelde eigenaar van het bedrijf vanmorgen.
Laurierboompjes
Dit artikel is alleen te lezen voor onze abonnees.
Kies voor een van de onderstaande abonnementen om direct verder te lezen.
PREMIUM heb je al voor maar € 1,50 per week!
Abonnement
PREMIUM -50%
Alle online artikelen lezen
€ 3,00€ 1,50
per week
Upgrade (optioneel)
Digitale krant
- Ma t/m za de krant online lezen
+ € 1,00
per week
Digitale krant + Weekend
- Ma t/m za de krant online lezen
- Zaterdag de weekendkrant op papier
+ € 2,00
per week
Geen extra's