IJssalon La Dolce Borger gaat concurrentie aan met Pathé en My Jewellery voor The Best Social Award. Een klene ijssalon met 80.000 volgers en miljoenen views op TikTok
Ze staan als klein bedrijf tussen namen als TheorieToppers, My Jewellery en Pathé. IJssalon La Dolce Borger is voor de tweede keer genomineerd voor The Best Social Award. De filmpjes van ijsscheppers Vincent van Looijengoed en zijn collega Odin Blei worden ontzettend goed bekeken op TikTok.

Odin (links) en Vincent van IJssalon La Dolce in Borger. Foto: La Dolce
En dat met eigenlijk amper budget. „De situaties die zich afspelen in onze zaak doen we na in onze filmpjes. Sommige mensen herkennen zichzelf op een pijnlijke manier, maar vinden het alsnog grappig. Klanten vertellen bijvoorbeeld dat ze op vakantie zijn in Borger omdat hun kinderen graag naar de ijszaak willen. Dat is steeds meer en duidelijker te zien.”
Geen eendagsvlieg
Dit artikel is alleen te lezen voor onze abonnees.
Kies voor een van de onderstaande abonnementen om direct verder te lezen.
PREMIUM heb je al voor maar € 1,50 per week!
Abonnement
PREMIUM -50%
Upgrade (optioneel)
- Ma t/m za de krant online lezen
- Ma t/m za de krant online lezen
- Zaterdag de weekendkrant op papier