Keukenbrand in flat in Hoogeveen

Foto: Esther Visbeen

In een flatwoning aan De Reiger in Hoogeveen is zaterdagavond tegen 22.00 uur brand ontstaan.

Het vuur ontstond in de keuken, bij het gasstel. De brand was vrij snel onder controle.

De bewoner van de flat is ter plekke gecontroleerd door ambulancepersoneel en hoefde niet naar het ziekenhuis.

De rookschade in de woning was echter zodanig dat de bewoner elders de nacht moest doorbrengen. Stichting Salvage heeft hierbij hulp geboden.

Je kunt deze onderwerpen volgen
Drenthe
menu