Bijna honderdjarig BTN de Haas uit Groningen wil met campagne kloof tussen boer en burger slechten

BTN De Haas wil met campagne kloof tussen boer en burger slechten

Bijna honderd jaar oud is BTN de Haas in Groningen. Maar de winkel in agrarische artikelen plant niet een enorm feest. Het is tijd om wat terug te geven, zegt eigenaar Wim Kwant.

De komende drie jaar wil BTN veel energie steken in het terugdringen van de kloof tussen boer en burger. Maandag lanceerde het bedrijf de campagne met een video. ,,Het is niet altijd wat je ziet’’, zegt Kwant. ,,Daarom willen we duidelijk maken: wat beweegt de boer. Maar tegelijk ook: wat beweegt de burger.’’

Discussie in de winkel

Dit artikel is alleen te lezen voor onze abonnees.

Kies voor een van de onderstaande abonnementen om direct verder te lezen.
PREMIUM heb je al voor maar € 1,50 per week!

Abonnement

PREMIUM -50%

Alle online artikelen lezen
€ 3,00€ 1,50
per week

Upgrade (optioneel)

Digitale krant
  • Ma t/m za de krant online lezen
+ € 1,00
per week
Digitale krant + Weekend
  • Ma t/m za de krant online lezen
  • Zaterdag de weekendkrant op papier
+ € 2,00
per week
Geen extra's