Bijna honderdjarig BTN de Haas uit Groningen wil met campagne kloof tussen boer en burger slechten
Bijna honderd jaar oud is BTN de Haas in Groningen. Maar de winkel in agrarische artikelen plant niet een enorm feest. Het is tijd om wat terug te geven, zegt eigenaar Wim Kwant.
De komende drie jaar wil BTN veel energie steken in het terugdringen van de kloof tussen boer en burger. Maandag lanceerde het bedrijf de campagne met een video. ,,Het is niet altijd wat je ziet’’, zegt Kwant. ,,Daarom willen we duidelijk maken: wat beweegt de boer. Maar tegelijk ook: wat beweegt de burger.’’
Discussie in de winkel
Dit artikel is alleen te lezen voor onze abonnees.
Kies voor een van de onderstaande abonnementen om direct verder te lezen.
PREMIUM heb je al voor maar € 1,50 per week!
Abonnement
PREMIUM -50%
Alle online artikelen lezen
€ 3,00€ 1,50
per week
Upgrade (optioneel)
Digitale krant
- Ma t/m za de krant online lezen
+ € 1,00
per week
Digitale krant + Weekend
- Ma t/m za de krant online lezen
- Zaterdag de weekendkrant op papier
+ € 2,00
per week
Geen extra's
Heb je al een abonnement? Log hier in.
of
Vacatures
Unitmanager
Talent Performance namens BBC Bouwmanagement

Leerling metaalbewerker
Gicom BV

Technisch tekenaar / Werkvoorbereider
CORN Metaalbewerking
