Groningen Open voor creatieve business

André van der Schaaf. Foto: Corné Sparidaens
Hoe houdt FC Groningen als voetbalbedrijf zijn prestaties in de gaten? Hoe overtuigt een snoepfabrikant kritische consumenten dat xylitol niet slecht is voor de tanden. Groningen Open start deze week en wil meer zijn dan een challenge alleen.
Met de challenge wil Groningen Open bedrijven en start-ups koppelen. Daarbij moet het mes aan twee kanten snijden. Het bedrijf lost dankzij de creativiteit en flexibiliteit van de start-up een probleem op. De start-up profiteert van de kennis en ervaring in het grotere bedrijf.
Meer bekendheid xylitol
Dit artikel is alleen te lezen voor onze abonnees.
Kies voor een van de onderstaande abonnementen om direct verder te lezen.
PREMIUM heb je al voor maar € 1,50 per week!
Abonnement
PREMIUM -50%
Alle online artikelen lezen
€ 3,00€ 1,50
per week
Upgrade (optioneel)
Digitale krant
- Ma t/m za de krant online lezen
+ € 1,00
per week
Digitale krant + Weekend
- Ma t/m za de krant online lezen
- Zaterdag de weekendkrant op papier
+ € 2,00
per week
Geen extra's
Vacatures
Lid Raad van Commissarissen
Talent Performance namens Acantus

Senior medewerker Traffic
Mediahuis Noord

Senior Concern Controller
Talent Performance namens Lentis
