Groningen Open voor creatieve business

André van der Schaaf.

André van der Schaaf. Foto: Corné Sparidaens

Hoe houdt FC Groningen als voetbalbedrijf zijn prestaties in de gaten? Hoe overtuigt een snoepfabrikant kritische consumenten dat xylitol niet slecht is voor de tanden. Groningen Open start deze week en wil meer zijn dan een challenge alleen.

Met de challenge wil Groningen Open bedrijven en start-ups koppelen. Daarbij moet het mes aan twee kanten snijden. Het bedrijf lost dankzij de creativiteit en flexibiliteit van de start-up een probleem op. De start-up profiteert van de kennis en ervaring in het grotere bedrijf.

Meer bekendheid xylitol

Dit artikel is alleen te lezen voor onze abonnees.

Kies voor een van de onderstaande abonnementen om direct verder te lezen.
PREMIUM heb je al voor maar € 1,50 per week!

Abonnement

PREMIUM -50%

Alle online artikelen lezen
€ 3,00€ 1,50
per week

Upgrade (optioneel)

Digitale krant
  • Ma t/m za de krant online lezen
+ € 1,00
per week
Digitale krant + Weekend
  • Ma t/m za de krant online lezen
  • Zaterdag de weekendkrant op papier
+ € 2,00
per week
Geen extra's