Jumbo neemt afscheid van motorsport

Jumbotopman Frits van Eerd in mei 2019, tijdens de vierde editie van de Jumbo Familie Racedagen op het circuit van Zandvoort.

Jumbotopman Frits van Eerd in mei 2019, tijdens de vierde editie van de Jumbo Familie Racedagen op het circuit van Zandvoort. Foto: ANP/Remko de Waal

Supermarktbedrijf Jumbo gaat afscheid nemen van de motorsport, en ‘houdt sponsoring van de autosport kritisch tegen het licht’.

Dat meldt het AD .

Dit artikel is alleen te lezen voor onze abonnees.

Kies voor een van de onderstaande abonnementen om direct verder te lezen.
PREMIUM heb je al voor maar € 1,50 per week!

Abonnement

PREMIUM -50%

Alle online artikelen lezen
€ 3,00€ 1,50
per week

Upgrade (optioneel)

Digitale krant
  • Ma t/m za de krant online lezen
+ € 1,00
per week
Digitale krant + Weekend
  • Ma t/m za de krant online lezen
  • Zaterdag de weekendkrant op papier
+ € 2,00
per week
Geen extra's