Topvrouw Giny Boer van C&A: 'We waren veel te veel van hetzelfde, 30 procent assortiment kon eruit'

In haar appelgroene broekpak is Giny Boer een opvallende verschijning op het ’Fashion Centre’, zoals het hoofdkwartier van C&A Europa heet. Als bestuursvoorzitter leidt ze de transformatie van C&A tot een modemerk dat in winkels en webshops de klant centraal stelt. „Dat is een cultuurverandering, want C&A was sterk inkoopgericht.”

Topvrouw Giny Boer van C&A

Topvrouw Giny Boer van C&A Foto: Rias Immink

Haar fleurige kledingkeuze komt uiteraard uit de C&A-collectie. Het illustreert hoe Boer voorop loopt in het proces waarin het 181-jarige modebedrijf zichzelf opnieuw uitvindt. „Als leider moet je de lef hebben om een organisatie naar een onbekende toekomst te leiden”, zegt ze in het Fashion Centre, een modern kantoorgebouw vlak naast de internationale luchthaven van Düsseldorf. „Dat heb ik meegekregen bij Ikea en dat doe ik sinds september 2020 ook hier bij C&A.”

Na liefst 23 jaar Ikea werkt u nu voor C&A. Wat zijn de overeenkomsten en de verschillen?

Vacatures

Supply Chain Coördinator

Sunoil Biodiesel Holding B.V.

Werkvoorbereider/ Projectleider

Beemster Electrical Solutions B.V.

Assemblage- / Productiemedewerkers (m/v) (ook vakantiekrachten)

Mark B.V.

Nieuws

menu