Is dit nieuwe drankje van twee Groningers de nieuwe borrelhype? Jumbo is al om

 Gianluca De Leo en Brend Koolhof.

Gianluca De Leo en Brend Koolhof. Eigen foto

In Amerika zijn Hard Seltzers, calorie-arme borreltjes, al razend populair. In Nederland nog niet, maar Groningers Brend Koolhof en Gianluca De Leo proberen daar met hun drankje Bozu verandering in te brengen.

Bozu is het drankje waar de Groningers zo'n anderhalf jaar aan brouwen. Koolhof (30) en De Leo (29) zijn zelf behoorlijk sportief en leven bewust, maar houden tegelijk van een borrel. Maar bier ligt na een paar flesjes zwaar op de maag, het zorgt voor een vieze adem, en is niet bepaald goed voor de lijn.

Landelijk uitgerold

Dit artikel is alleen te lezen voor onze abonnees.

Kies voor een van de onderstaande abonnementen om direct verder te lezen.
PREMIUM heb je al voor maar € 1,50 per week!

Abonnement

PREMIUM -50%

Alle online artikelen lezen
€ 3,00€ 1,50
per week

Upgrade (optioneel)

Digitale krant
  • Ma t/m za de krant online lezen
+ € 1,00
per week
Digitale krant + Weekend
  • Ma t/m za de krant online lezen
  • Zaterdag de weekendkrant op papier
+ € 2,00
per week
Geen extra's