NOM stoft TopDutch af: 'regiomerk' moet Noorden op de kaart zetten bij internationaal bedrijfsleven. 'We willen bovenaan de lijstjes staan in de board rooms'

Na meer dan een jaar radiostilte maakt de TopDutch-campagne een herstart. De Noordelijke Ondernemingsmaatschappij (NOM) stoft het veelbesproken ‘regiomerk’ af om Noord-Nederland op de kaart te zetten bij het internationale bedrijfsleven.

'Hi Tesla, We Are Top Dutch' stond trots op t-shirts bij de lancering in 2017. De autofabrikant kwam niet, evenmin als de gehoopte banen, maar de NOM draait nu warm voor een herlancering van de TopDutch-promotiecampagne.

'Hi Tesla, We Are Top Dutch' stond trots op t-shirts bij de lancering in 2017. De autofabrikant kwam niet, evenmin als de gehoopte banen, maar de NOM draait nu warm voor een herlancering van de TopDutch-promotiecampagne. Foto: Archief Corné Sparidaens

Na de zomer wil de NOM van start met TopDutch 2.0, zegt woordvoerder Annemarie Atema. De plannen daarvoor liggen inmiddels bij de drie noordelijke provinciebesturen. Daar moeten de Groningse, Drentse en Friese Staten uiterlijk in juli een financiële klap op geven.

Nieuws

menu