Voetbalvereniging SGV uit Schildwolde heeft met de SponsorStraat nieuwe manier van sponsoring. Aankoop bij lokale ondernemers levert telkens een bedrag op

De eerste klant via de SponsorStraat werd bij Gasterij de Driesprong in het zonnetje gezet door Sponsorgoals en v.v. SGV. Eigen foto 

Voetbalvereniging SGV uit Schildwolde beschikt sinds kort over De SponsorStraat, een uniek concept voor verenigingen en lokale ondernemers, ontwikkeld door SponsorGoals. Het gaat om de pilot van dit nieuwe concept.
Lees meer over
Eemsdelta

Standaard zal een gedeelte van het bestelbedrag naar SGV gaan, terwijl de prijzen gelijk blijven. Win-win voor zowel de lokale ondernemers als voor de club. De club maakte van de eerste besteding bij Gasterij de Driesprong in Slochteren een klein feestje.

Lekker lokaal en sociaal, is het motto van De SponsorStraat. In het restaurant werden een blije klant, een blije vereniging en een blije lokale ondernemer aan elkaar gekoppeld.

De ‘SponsorStraat’ is de plek waar lokale ondernemers producenten en/of diensten in een virtuele marktkraam aan kunnen bieden aan leden van een vereniging. Van elke transactie gaat een gedeelte van het aankoopbedrag naar de vereniging, zonder dat de koper meer hoeft te betalen. De zorgt eigenlijk voor de meest zuivere vorm van sponsoring.

De ondernemers zijn te vinden via een QR-code, de SponsorGoals App of www.sponsorgoals.nl/partner/vv-sgv .


Nieuws

Meest gelezen

menu