Brand in koelkast van woonzorgcomplex 't Vondelhuys in Winschoten

De brandweer was maandagochtend vroeg in het Vondelhuys in Winschoten voor brand in een koelkast. Foto: Persbureau Noorder Nieuws

In het woonzorgcomplex 't Vondelhuys in Winschoten is maandagochtend vroeg waarschijnlijk door kortsluiting brand ontstaan in een koelkast.

De brandweer werd rond 5.15 uur opgeroepen. De koelkast werd naar buiten gebracht. Na een controle in het pand keerde de brandweer terug naar de kazerne. Bij de brand raakte niemand gewond.

Je kunt deze onderwerpen volgen
Oldambt
menu