Aangeboden door

Marketingorganisaties werken samen aan herkenbaar vrijetijdsaanbod

Van links naar rechts: Erich Wünker, Mirjam Wulfse, Edwin van der Woude en Barbara Risselada na de ondertekening van de overeenkomst. Foto: Sebastiaan Rodenhuis

Marketing Groningen, provincie Groningen en marketingorganisaties uit de regio’s gaan intensiever samenwerken om toeristische activiteiten beter onder de aandacht te brengen bij bezoekers en inwoners.

Op 16 juni tekenden verschillende organisaties hiervoor het convenant ‘Regionale Digitale Ontsluiting’. Gedeputeerde Mirjam Wulfse, wethouder Erich Wünker van de gemeente Oldambt en vertegenwoordiger vanuit de Vereniging Groninger Gemeenten, directeur Edwin van der Woude van de stichting ZO Groningen en vertegenwoordiger van alle regiomarketingorganisaties en directeur Barbara Risselada van Marketing Groningen ondertekenden de overeenkomst.

Toeristisch aanbod

De beste bezienswaardigheden, uitjes, restaurants en overnachtingen uit de provincie zijn nu gebundeld op visitgroningen.nl . De provincie is hier opgedeeld in acht toeristische regio’s met elk hun eigen karakter. Daarnaast is er voor elke regio samen met Marketing Groningen een magazine ontwikkeld. In de magazines worden bezoekers meegenomen op ontdekkingstocht door de regio met toeristische tips en routes. De magazines staan online op de site van visitgroningen.nl en zijn te verkrijgen bij toeristische informatiepunten, VVV’s en toeristische ondernemers in de provincie.

Voor meer informatie: www.provinciegroningen.nl .

De redactie van Dagblad van het Noorden is niet verantwoordelijk voor de inhoud van dit artikel.

Nieuws

menu