Zesjarige deal Max Verstappen en Heineken. 'Impact van hem is gigantisch'

Heineken-CEO Dolf van den Brink en Max Verstappen.

Heineken-CEO Dolf van den Brink en Max Verstappen.

Max Verstappen en Heineken gaan een samenwerking voor minimaal zes jaar aan. De miljoenendeal is uniek te noemen, want normaal gesproken gaat de bierbrouwer niet in zee met individuele sporters.

Tweevoudig wereldkampioen Verstappen wordt op twee manieren ambassadeur van Heineken. Allereerst ontwikkelen beide partijen samen een nieuw gameplatform: Player 0.0. Die titel staat ook groot op de helm van Verstappen. Daarnaast wordt de Limburger (25) een van de gezichten van de ‘ When You Drive, Never Drink ’-campagne van het biermerk.

Dit artikel is alleen te lezen voor onze abonnees.

Kies voor een van de onderstaande abonnementen om direct verder te lezen.
PREMIUM heb je al voor maar € 1,50 per week!

Abonnement

PREMIUM -50%

Alle online artikelen lezen
€ 3,00€ 1,50
per week

Upgrade (optioneel)

Digitale krant
  • Ma t/m za de krant online lezen
+ € 1,00
per week
Digitale krant + Weekend
  • Ma t/m za de krant online lezen
  • Zaterdag de weekendkrant op papier
+ € 2,00
per week
Geen extra's